کاش عاشق دل بی وفایت نبودم

یکی بود یکی نبود

کاش عاشق دل بی وفایت نبودم

 

کاش عاشقت نبودم ، که اینگونه بسوزم به پایت ،

که اینگونه بمانم در حسرت دیدارت

 کاش عاشقت نبودم که عذاب بکشم ،

تمام دردهای دنیا را بر دوش بکشم…

 که شبهایم را با چشمان خیس سحر کنم،

روزهایم را با دلتنگی و انتظار به سر کنم

 کاش عاشقت نبودم که اینگونه دلم سوخته نباشد ،

در هوای سرد عشقت افسرده نباشد

 کاش عاشقت نبودم که اینک تنها باشم ،

تو نباشی و من پریشان باشم ، تو نباشی و من دیوانه و سرگردان باشم…

 کاش عاشقت نبودم که اینک لحظه هایم بیهوده بگذرد ،

فصلهایم بی رنگ بگذرند ،تا حتی دلم به خزان نیز خوش نباشد…

 تقصیر خودم بود که هوای عاشقی به سرم زد ،

تا خواستم فرار کنم ، عشق تیر خلاصش را به بال و پرم زد ،

تا خواستم دلم را پشیمان کنم ، دلم ، دل به دریا زد….

 دل به دریا زد و بدجور غرق شد ، همه امیدهایم زیر آب محو شد….

 کاش عاشقت نبودم که اینک از دست تو ناله کنم ،

شب و روز دلم را سرزنش کنم ….

 قلبم میلرزد !

تمام وجودم تمنای آغوشی را میکند که آن آغوش رویاییست

که گاهی فکر میکنم رسیدن به آن محال است

 چشمانم دیگر از اشک ریختن سویی ندارند ،

چشمانی که تمام لحظه ها انتظار این را میکشند

که به دیدار چشمان تو بیایند کاش عاشق دل بی وفایت نبودم ،

بی نیاز بودم ،مثل خودت بیخیال بودم ، کاش مهم نبود برایم بودنت ،

دیگر احساس نیاز نمیکردم در تمام لحظه های نبودنت !

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:53 ] [ farnaz ] [ ]